zacceroni We11 aldım oyunu doğru düzgün oynayamıyorum PS2 de top auta çıkınca veya gol olunca vs... görüntü gidiyo gri biş ekranb geliyo ses var görüntü yok yani. bunun sebebi nedir düzeltilebilir mi? lütfen bi cevap yazın
Madd.Dogg hatali baslik gorevim deil ama forum kurallarina gore konuyla ilgisi olmayan baslik kullanmak yasaktir