ya beyler bn bu adamı komık ama fm de oynadım yanı fm de iyi full sezon cıktı 22 gol atmıstı :) bence ardıgımız forvetı bulduk hem delgado ıle ikisi bu sene PARLARLAR die dusunuorum
------------RÜŞTÜ
-----------TOROMAN
-----------G.ZAN
-----------KAPTAN İ.ÜZÜLMEZ
-----------S.KURTULUŞ
-----------M.YOZGATLI
-----------B.YILMAZ
-----------K.AVCI
-----------E.CİSSE
----------DİAATTA
----------RİCO PAŞA
----------MATİAS EMİLİANO DELGADO
----------İBRAHİM AKIN
----------SERDAR ÖZKAN
---------BOBO
---------MERT NOBRE
-H-İ-G-U-A-İ-N--F-E-D-E-r-i-c-o--
+++++++++++++++++++-
--------ALİ TANDOĞAN
--------HAKAN ARIKAN
-------İBARHİM KAŞ
-------AYDIN YILMAZ
-------BaTuHaN KaRaDeNiZ
-------GÖKHAN GÜLEÇ
-------FAHRİ
--------------------------------ERTUĞRUL SAĞLAM----------------------
bu takım bu sene champion olmassa hiç takmayın kafanıza kalan seneler bizimdir çünkü kadromuz genç ve dinamik
tabiiki ilk once bu sene kupaları bi süpürelim ......
arkadaslar benım unuttuğum oyuncu varsa tamamlayın......