Forma eklemek istersen:
CM07 yi açtıktan sonra üstte OPEN-AUTO diye bi yer var oraya tıklayıp azcık bekleyeceksin açıldıktan sonra Teams seçeneğine tıklayacaksın.
Orası açıldıktan sonra Search bölümüne hangi takıma forma eklemek istersen o takımı arayıp bulacaksın.
Daha sonra o takımın bilgileri sağ tarafta açıldıktan sonra üstten "KİTS" seçeneğini seçeceksin.
O çıkan formaların altında "LOAD" diye bi bölüm var onu seçip yeni formayı yüklersin.
Sonra CTRL+S ye basacaksın yani kaydedeceksin.
**Yalnız BELGELERİM/FIFA 07 klasörünü içindeki kayıtlı dosyaları bu işlemleri yapmadan önce silmen ya da yedeklemen gerek.**
Umarım yardımcı olabilmişimdir.;)