emre_3 ben dün star tv deki futbolig programında d-smart startv ortak yayını olcak diye duymuştum Gerçi bnm için digitürk olsa yeter:D
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Erdi39 oo şimdi yalçın çetin anlatır kesin maçı..o herif bize uğurlu geliyo.. :) Aaa evet o adam sanirim Rangers macini sunmustu...
Lvnt_Asn EVET HERKES trt izlesin bu aksam inc ugur da getirsin lig paralı eleme macları paralı adamlar para icin ekranlardan izliyecileri uzaklastırıyor....
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: FяэєZілG_вĿσш TrT gibisi yok bea özlemişim TrT'den maç izlemeyi Hakkaten de öyle:)Ömer Üründül ve Rıdvan Dilmen yan yana pek keyifli oldu. Erdoğan Arıkan'ı da ilk defa maç sunarken gördüm,ama gayet başarılıydı kendisi:)Şu anda piyasada olan çoğu spikerden daha iyi sundu maçı.