CRNL Ben ilk kez duyuyorum. benim çözünürlük yetmiyo demekki oynadığım tüm FM oyunlarında yazdığım şeyle yapıyordum. zaten ful screen ı kaldırınca bende ekranınız yetmiyo gibi bi uyarı geliyor. Skinde sorun çeken arkadaşlar bi bunu yapmayı denesinler ben de hiç bi şekilde sorun çıkmazdı:S
vkopru Yama calısmadı naapmalıyım yamanın ıcındekı dosyaları C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\Skin ıcıne attım olmadı
Imagine Orjinal Mesajı Yazan: CRNL FM nin kısayol seçeneğini tıklıyorsun. Adrese bunu yazıyosun. adres dediğin yer tam olarak neresi:confused:
BlueKing3 Ben bu yamayı indirdim,kurdumda fakat oyuncu özelliklerinin renkleri farklı.Yani:kırmızı,yeşil filan.O renkleri sevmiyorum sarı olsun istiyorum.Lütfen yardım edin...
CRNL Orjinal Mesajı Yazan: Imagine Orjinal Mesajı Yazan: CRNL FM nin kısayol seçeneğini tıklıyorsun. Adrese bunu yazıyosun. adres dediğin yer tam olarak neresi:confused: SS attım resimdeki yere verdiğim kodu yaparsan daha sonra full screen işaretini kaldırırsan düzgün bir şekilde çalışacağını umuyorum. Orjinal Mesajı Yazan: vkopru Yama calısmadı naapmalıyım yamanın ıcındekı dosyaları C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\Skin ıcıne attım olmadı Skini çalıştırmak için ayarlara girip görüntü ayarlarından SCN 07 ya da SCN 07 RHS yi seçmek zorundasın.
CRNL Orjinal Mesajı Yazan: BlueKing3 Ben bu yamayı indirdim,kurdumda fakat oyuncu özelliklerinin renkleri farklı.Yani:kırmızı,yeşil filan.O renkleri sevmiyorum sarı olsun istiyorum.Lütfen yardım edin... öle gördüğün bir skin varsa o skinin içindeki settings deki colours ve fm colours xml dosyalarını SCN 07 nin içine at
Imagine Orjinal Mesajı Yazan: CRNL Orjinal Mesajı Yazan: Imagine Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: CRNL FM nin kısayol seçeneğini tıklıyorsun. Adrese bunu yazıyosun. adres dediğin yer tam olarak neresi:confused: SS attım resimdeki yere verdiğim kodu yaparsan daha sonra full screen işaretini kaldırırsan düzgün bir şekilde çalışacağını umuyorum. tamam sağolasın denerim.
gurbeycan eline saglik emegine lafim yok ama bu skin mahvetti beni bunu kurarken fm nin kendi skini gitti sil bastan yukle sil bastan yukle yaptim 3 4 kere oyunu artik calismiyo oyun eline saglik cok guzel bozuldu
gurbeycan array access out of bounds diye bi hata veriyo sonrada oyundan gonderme hatasi cikiyo kapaniyo
kzmn olmuyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo nasil olcak
23cavs23 Orjinal Mesajı Yazan: umarfarukum eline sağlık bu arada türkçe dil desteği varmı? kardes sende olduysa nasil oldugunu anlatirmisin
nefretimvecezam ya nasıl yuklenıyo arkadaslar bu sitede hic yardım yokmu ne ındırdıysem yukluyemıyom...