Şu aralar modemimle ilgili sorunlarım arttı.Modem demiyelim de internet diyelim.Warrock oyununu oynarken yarıda sürekli server dan atmaya başladı.Bir dosya indirirken %50 den sonra herhangi bir yerde indirmeyi durduruyor.Aynısı youtube içinde geçerli %50 yi geçtikten sonra kafasına göre indirmeyi durduruyor.Bunun sorunu bilgisayardanmıdır,modemdenmidir,adsl denmidir bilmiyorum.Belki bi virüs de olabilir.Bu arada bugün ayın 22si ve hiçbirşey indirmeme rağmen kotamı yine aşmışım,geçen aylardaki gibi.Önerilerinizi bekliyorum...