Öncellikle kardeş bence frikik kullanmak o kadarda zor değil çalışman gerek vede iyi frikikçilerinin olması lazım carlosla uzaktan sert ve falsolu şutlar çekebilirsin ben orta sahadan öle gol attım.yakından rooney,henry gibi yıldız 29-30 metre civarından ronaldinho,beckham gibi kişilerle kullanmanı tavsiye ederim.