metinoktay pes den iyi olcakmis yeni fifa.....olmazsa zaten transfer olcam bende pes"e :D dante istedigin kaka tipini sana linkini veriym bari setup otomatik senin icin §ile de buldum :))
CaSSiNi_ **Böyle bi grafiği pc de görmemiz zor herhalde play station içindir bu görüntü ayrıca şu an böyle bi face yapmak olanaksız... Konu kilitlenmiştir...**