oks de 461 puan yapmıştım,Adana Anadolu Lisesi diye bir okula gittim,Allah'ım ben ne hata ettim ne günahım vardı,okuldan hiç memnun değilim bu yıl 11. sınıfa gectim(4 yıllık) Allah sonuma hayır getirsin :(
Size benden bir öneri. Öyle okulun başarısına bakıp aldanmayın iyi lise yılları geçirmek istiyorsanız o okulda okuyan yakınlarınıza sorun ;)