kaanylc arkadşlar ben fifa 07 ye birkaç yapa kurdum ama oyun tam açılırken hata veriyor yüklediğim yamaları nereden silebilirim
kerim_1903 onu şole yaparsın yüklediğin yamaları tekrar indirirsin içindeki dosyalara bakıp data klosöründen ve hangi klosöre yüklediysen ordan silersin