bende pes 6 dvd vardı hard diske kopyalamıştım dvd kayboldu şimdi format attım ama oyun kurulmuyo elinde dvd olan arkadaslar autorun,directx9.0c,program files,Crack klasörleri dışındaki diğer dosyaları aşağıdaki maile gönderebilirmi şimdiden tesekkürler.
batuhan163@gmail.com