Selam arkadaşlar önceden hamachi ile oynadıgım arkadaşlarımla daha oynuyamıyorum görmüyor ve baglanmıyor ben kuruncada onlar gelemiyor ama kendi aralarında oynuyorlar BANA YARDIM EDEN öncede takır takır çalışırken şimdi ne oldur anlamıyorum lütfen yardım ONLİNE artık bazı kişilerle oynayabiliyorum ....Lütfen bilen biri yardım etsin ...