Arkadaşlar Oyunu oynuyorum 2 aydır ama hiç artislik yapamıyorum vede hiç defans yapamıyorum adam şut çekiyo direk artislik yapmaya kalksam kaptırmak iki dakika sonunda çok sinirlendim lütfen bi yardım edin (ametör modu) var yeni başlıyan için taktik verirseniz çok mutlu olacam