Madd.Dogg abilerim ben herseyi denedm hatta bazi dosyalarin calismamasi durumunda ne yapilacagi yaziyordu onuda yaptim ama tsl logolari haric hicbir logo calismiyor yardim ederseniz sevinirim ne olur bakip gecmeyin