_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry14 ama bu felaketlerden de sanslı olarak cıkmıs:p tamam ama adam her yerde kaza yasamis herkes bu kadar kaza yasamaz...
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry14 işte bu kadar kazaya rağmen bişey olmamasıda bi şans bardak dolu-boş tarafı mevzuu:) dolu boşla alakası yok.adam harbiden şanssız ki bu kazaları yaşamış bu kazaları yaşamasaydı kazadan sağ çıkma şansınada ihtiyaç duymayacaktı. şu yönden şanslı olabilir piyango vurmuş.
RentleSsPR Verilmiş sadakası varmış. Bu tarz kötü kazalar geciripte sakat kalmak ama sonuç olarak kurtulmak var bir de.En şansızı tabiki onlar.
erkofa o adam ne kadar şanslıysa ben o kadar şanssızım yaf:D:D:D çöle düşsen kutup aysı kovalıyo beni bu adam....