FifaMen Uzun süredir internette Fifa'nın çıkış tarihinin 28 Eylül olacağı konuşuluyordu. Ancak EA SPORTS'dan resmi bir açıklama gelmemişti. Sabah itibariyle,EA SPORTS oyunun tüm konsollara 28 Eylül'de çıkacağını duyurdu... Hadi hayırlısı:)
YuRY oyun bu sefer geç çıkacak ama daha iyi olur kadrolar fln tam oturmuş bir durumda sağol bilgi için
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva We love you Batu! Wir lieben Dich Batu! Seni Seviyoruz Batu! :D
YuRY Orjinal Mesajı Yazan: sitting demosu ne zaman çıkar 10 gün sonra falan çıkarmı sanırım 10 gün sonra fln çıkar
FifaMen Umarım bu konuyu açtıktan sonra yine bazı arkadaşlar görmeyip 'fifa 08 ne zaman çıkıodu ya'diye mesajlar atmazlar...
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Umarım bu konuyu açtıktan sonra yine bazı arkadaşlar görmeyip 'fifa 08 ne zaman çıkıodu ya'diye mesajlar atmazlar... Onu geçtim, "FIFA 08 çıktı, ister inanın ister inanmayın" diyenler çıkmaz umarım..
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Onu geçtim, "FIFA 08 çıktı, ister inanın ister inanmayın" diyenler çıkmaz umarım.. :rolleyes: Umarım...