alanzinho28 ıntel core duo 2 (2.33 ghz) 2gb ram ati 512 mb ekran kartı nasıl arkadaşlar kolay oynarım galiba
Burak07.Gfb Ea herkesi düşünür bence ... herkesin bilgisayarı çalıştırı inş. ayrıca bence fifa pes ten daha güzel
cersey Orjinal Mesajı Yazan: howareyou ıntel core duo 2 (2.33 ghz) 2gb ram ati 512 mb ekran kartı nasıl arkadaşlar kolay oynarım galiba çok kolay oynarsın.bence 1 gram vile kasmaz;) fifa 08 sende çalışır bir pcci olarak sölüyorum
cersey Orjinal Mesajı Yazan: e_blacklion core duo 2.4 ghz 1 gb ram 512 ekran kartı 300 gb harddisk 19 inç LCD ekran nasıl arkadaşlar rahat oynarım herhalde ;) evet kardeş rahat oynarsın;)
cersey Orjinal Mesajı Yazan: meryem4665ttnet Bu oyun benim bilgisayarda çalışmasa bile illaki bir yerlere gidip oynarım yani istedikten sonra:D
ygtcann Orjinal Mesajı Yazan: arthas1907 yaa en önemli nokta bu bence bu oyunla ilgili bilgilerden ama hala neden açıklanmıyor :( tahminim maalesef en az 256mb ekran kartı tahminin inşallah doğru deildir yoksa ben oynayammmmm:(
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: e_blacklion core duo 2.4 ghz 1 gb ram 512 ekran kartı 300 gb harddisk 19 inç LCD ekran nasıl arkadaşlar rahat oynarım herhalde ;) Helal sana beaah!! Süper hava attın yani harikaydı.Boyun uzadımı peki?
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: ΒέШάЯέ Orjinal Mesajı Yazan: e_blacklion core duo 2.4 ghz 1 gb ram 512 ekran kartı 300 gb harddisk 19 inç LCD ekran nasıl arkadaşlar rahat oynarım herhalde ;) Helal sana beaah!! Süper hava attın yani harikaydı.Boyun uzadımı peki? :D:D
alwaysazad La oğlum ne 1 gb rami, ne 256 ekran kartı lan manyadınızmı. bakın en fazla 512 ram 128 ekran kartı en az 512 ram 64 ekran kartı lo kafanızdan sallamayın
turkoglu34 1.61 GHz _ 512 MB RAM SERVİCE PACK 2 BAŞKA Bİ ÖZELLİĞE BAKMAM GEREKMİ NERDEN BAKILIR ÇALIŞIRMI FIFA 08 TAHMİNİCE
cersey Orjinal Mesajı Yazan: turkoglu34 1.61 GHz _ 512 MB RAM SERVİCE PACK 2 BAŞKA Bİ ÖZELLİĞE BAKMAM GEREKMİ NERDEN BAKILIR ÇALIŞIRMI FIFA 08 TAHMİNİCE ghz az gibi kardeş bence çalışır diğer özelliklere başlat dan çalıştıra tıkla şunu yaz DXDIAG sana özellikler çıkar;)
nasuhi1 fia 07 64 ekran kartı 256 ram oynuyodum şimdi 256 ram 128 ekran kartıyla fifa 08 oynarım heralde?
Ferman31 ne diyonuz be 128 ramle 64 mb ekran kartıyla oynanır bu ayarları baya bi kısarsınız ama oynanır yani.zaten grafik konusu çok az artmış fifa07den.
emsipi1907 uydurmaın beee bende 256 ram 128 ekran kartı war calısmıo 128 ramda 64 ekr.kr. tındamı calısacak be
95_kaan_45 ASUS Extreme AX550 Series 512 mb ekran kartı var. 1 gb ram var. 1024x768x32 ekran ve high çözünürlükde oynaya bilirmiyimkaşma falan olmadan .