
Turkcell Süper Ligi 2007-08 sezonu ilk deplasman maçında Ankara 19 Mayıs Stadı’nda Gençlerbirliği Oftaş Spor ile karşılaşan takımımız maçı 2-0 kazandı. İlk yarısı 0-0 biten karşılaşmanın 40. dakikasında Yattara sakatlanarak yerini Ersen'e bıraktı.
İkinci yarıya hızlı başlayan takımımız 46. dakikada Umut Bulut'un goluyle 1-0 öne geçti.Maçın 80. dakikasında Ersen sakatlandı ve yerine oyuna Ergin Keleş girdi. Maçın 90. dakikasında Ayman'ın düşürülmesi sonuçu kazanılan penaltıyı Gökdeniz kullandı. top kaleciden döndü fakat Gökdeniz topu iyi takip ederek maçın 2. golünü attı.