ahuzargonlum Ben fifa 07 yi 7 part oarak int.den indirdim.oyunu kurdum crackınıda yaptım.fakat oyuna tıklıom ekran kararıo giriomus gibi oluo sonra çıkıo.derdim bu çaresi varmı acaba ?