slm hep o aptal yapay zekaya karşı oynamaktan sıkılanlar ve kendine rakip arayanlar için açtım bu konuyu.
Burada anlaşıp hamachi ile maçlar yapalım. Hatta maçlarınızı kaydedip buraya koyun herkes izlesin. Yorum yazsın.
Güzel ve çekişmeli maçlar olacağına eminim. Hem ne kadar iyi bir oyuncu olduğunuzu test edersiniz.
Belki soccercenter da ilerde olayı ciddiye alıp resmiyete döker. :)
Foruma biraz göz attım böyle bir konu göremedim. Eğer varsa özür dilerim.
Ama süperligimiz gibi bu konuya hile, şike karışmasın lütfen.