Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: ua_93 Saol böle iyi 1. Saol degil Sagol 2. Bole degil boyle 3.Imzani duzenlemezsen senin icin pek iyi seyler olacagini zannetmiyorum. Burasi seviyeli bir forum sitesi.
ua_93 1.düzenle değil düzenlermisin 2.güzelce söylesen tamamdı 3.seviyeli bir forum sitesi olabilir benim yazdığımda seviyesiz bişey değil şimdilik düzenliyorum tamam mı
Ayrton Senna Da Silva Simdi oldu. Yaziyi gorunce biranlik sinirime geldi. Kusura bakma. Ben yazdigin sevisyesiz demedim. Bu site seviyeli ve bu tur tahrik edici seylerin yasak oldugunu belirtmek istedim. Stada gelince cok guzel duruyor.