Tarih tekerrür eder gibi oldu bi an!17 Ağustos'un ilk saatlerinde Ankara merkezi elmadağ olmak üzere 3.8 le sallandı,halk panik yaptı. İlk belirlemelere göre hasar meydana gelmedi...
3.8 belki çok büyük bir oran değil ancak ilk defa bir depreme canlı şahit oldum ayrıca bu olayın 17 ağustos'ta olması beni oldukça ürküttü. Bu gün sabahlıycaz gibi gözüküyo:(