Alex oyunda gerçek hayatta hiç yapmadığı şeyleri yapıyor. Ricardinho'dan daha iyi bence. Alex'i bana Türkiye Kupası maçında 2 frikik, 1 penaltı golü ve 1 asist yapıp 10/10 la oynadığından biri oyunda sevmiyorum:) Maç 4-3 bitmişti ve finalde veda etmiştim.