Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: berk_ehan 3 tane resim için niye konu açıyosun ki? BEĞENDİĞİM RESİMLERİ PAYLAŞMAK İSTEDİM. İSTERSEM TEK RESİMDE YAYINLAYABİLİRİM. BU KONU SENİ DEĞİL BENİ İLGİLENDİRİR..
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: berk_ehan 3 tane resim için niye konu açıyosun ki? Forum kurallarinda oyle bir kural mi var?