arkdşlar benim sistem özelliklerim
P4 1.8 işlemci - 512 ram - geforce 6600 256 mb ekran kartı
bununla fifa 07 yi detaylarda ve ekran çözünürlüğünde "orta" seviyede sorunsuz oynuyorum.. details i high yapınca pozisyon tekrarlarında takılmalar başlıyor.
acaba bu sistem Fifa 08 i kaldırırmı?
ayrıca sadece P4 3.0 işlemci alarak bu oyunları yüksek çöznürlük seviyesinde oynayabilirmiyim??