Metin_Oktay Artık facelerimi SoccerCenter'da da yayınlayacağım.Umarım beğenirsiniz.:);) BİR SÜRE GALATASARAY 2000 KADROSUNDAN YAPMIŞTIM
Eurofb Eline saglik belli ki Face lerde baya bir emek sarf edilmis. (Bu facleri bizler le de paylasacakmisin ? ):o
JacKSpaRoW kaç kez dedik face die resim koymayın ya :D şaka bi yana gerçekten harikalar ellerine sağlık