FifaMen **klavyede print screen tuşuna bas.Ardından windows'a dönüp paint aç. Üstte düzene gir ve yapıştır de. Daha sonra farklı kaydet diyip işi bitir;)**
The Undertaker. kardes kusura bakma ama...bende paint.net İNGİLİZCEymis bana ingilizce olarak anlatırmısın?simdiden tsk..
Gkhnim klavyede print screen tuşuna bas.Ardından windows'a dönüp paint aç **Edit e tıkla Paste** yap veya painti actığında direk **ctrl+v** tuşlarna basarakta yapıştırabilirsin kolay gelsin