erciyes inşallah kazanır. gsye inanamıyorum. bn fbli olmama rağmen en az 10 gol atarlar sanıyordum. hepimiz farklı takımları tutsak da yaşadığımız ülke ortak. bence konuyya fanatikçe bakmamak lazım. inşallah fb de,gs de, bjk da, kayseri erciyes de turu atlar. ülke puanımız we basamaıımız yükselir. bölece süper olur.