_messi_ bence süperdi... http://www.youtube.com/v/VDC5vxPhzWY>http://www.youtube.com/v/VDC5vxPhzWY type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: mmk iyi bitiricilik..herkes atamaz o golü.. Ben atarim :D. Golude guzel atmis kereta :D Saka bir yana mac kac kac bitti yav?
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: mmk iyi bitiricilik..herkes atamaz o golü.. Ben atarim :D. Golude guzel atmis kereta :D Saka bir yana mac kac kac bitti yav? ben de atarım yahu :) 0-1