FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: feyyaz_bjk batuhan yeni bilgiler geldimi ? Maalesef hiçbir yeni bilgi gelmedi. EA Saçmaladı bu konuda...
ScRyedd **Ea Milletle Dalga Gecio.. :D Bir Sey Acıklamazlar..Ayrıca O Resimde ''Ps2-Pc'' ResimLeri Olamaz Next-Gen Fifa UyguLamayacaq..Sadece -Xbox360-Ps3 Lerde UyguLanır Buyuq IhtımaL..Ama Ginede SaoL..RepLay Modunuda Meraq Ettim Acıqcası?**
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Sheva24 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Aha buda benden pc ve ps2 için yeni bir screenshot pc next gen grafiklerlemi gelecek? Resmi aldığım sitede current gen yazıyordu,ben tam anlayamadım doğrusu ama next-gen sanırım bunlar... Next-Gen Sanmayın Bunu!:)Kesinlikle Current gen :D
egetef Orjinal Mesajı Yazan: ΒέШάЯέ Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Sheva24 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Aha buda benden pc ve ps2 için yeni bir screenshot pc next gen grafiklerlemi gelecek? Resmi aldığım sitede current gen yazıyordu,ben tam anlayamadım doğrusu ama next-gen sanırım bunlar... Next-Gen Sanmayın Bunu!:)Kesinlikle Current gen :D inşallah
AdreNaline Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Sheva24 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Aha buda benden pc ve ps2 için yeni bir screenshot pc next gen grafiklerlemi gelecek? Resmi aldığım sitede current gen yazıyordu,ben tam anlayamadım doğrusu ama next-gen sanırım bunlar... Link verebilirmisin?
fenerli1907 walla ben oyunu sildim komplee zaten azkaldıı biraz meralanmak gerek hevesimizii full oyuna saklıyalımm.....