
Ronaldinho herkese öyle kolay kolay röportaj vermez,genellikle konuştuğu zamanlar saha içindedir ve bu konuşmaları O'nu 3 kez üst üste dünyanın en iyi futbolcusu ödülü sahibi yaptı.Ancak Ronaldinho,EA stüdyoları için Nou Camp'ı es geçti ve bizde onunla heyecan verici bu oyun için küçük bir söyleşi yaptık.(Haziran 2007,İGN)
İGN: Gelecekte EA SPORTS'un son teknoloji ürünü olan bu ''mo-cap'' kıyafetini tekrar giymeyi düşünür müsün?
Ronaldinho:Evet. Bunu giydikten sonra oldukça eğlendim. Bu giysi tamamen bambaşka bir deneyim ve içinde komik durduğumu da söylemeliyim. Ama maç sırasında bunca kablo bana iliştirilmiş şekildeyken bunu giyebileceğimi sanmıyorum,bu imkansız olurdu(Gülüşmeler).
İGN: Kimlerle Fifa oynuyorsun ve hangi takımları seçiyorsun?
Ronaldinho:Genelde Brezilya Milli Takımı ve Barcelona'yı seçiyorum. Bazen farklı kıtalardan farklı ülkelerin takımlarını seçiyorum ancak söylemeliyim ki Barça oyunun en iyi takımı!Teknik olarak gerçekte de dünyanın en iyi takımıyız ve gerçek yaşamda bu takımda oynadığım için gerçekten şanslıyım!Genellikle oyunu kendi başıma oynuyorum ancak bazen Leo Messi ile de oynuyoruz.
İGN: Barça soyunma odasından başka hangi oyuncular Fifa'yı oynuyor?
Ronaldinho: Neredeyse herkes oynuyor ancak en çok ben ve Thiago Motta oynuyoruz. Hatta bazen birbirimize karşı da oynuyoruz!
İGN: Peki kim daha iyi?
Ronaldinho: Bu günden güne değişiyor,bazen ben çok iyi oynuyorum bazen Motta. Hangi takımı seçtiğinize de bağlı oluyor. Eğer Barça'yı seçerseniz avantaj sizde oluyor.

Ronaldinho son teknoloji Mo-Cap giysisini giyerken
İGN: Daha önce arkadaşlarınla Fifa turnuvaları yaptığını söylemiştin?
Ronaldinho: Yapıyoruz,genellikle evimde yapıyoruz,biraz akşam yemeği yedikten sonra kafamızı dinlemek için gece boyunca turnuvalar yapıyoruz!
Röportajın verildiği günlerde yapılan motion capture çekimlerinin kamera arkasını buradan izleyebilirsiniz