emre dongel ya arkadaşlar ben yamayı kurdum ama stadyumlar gözükmüyor bunun için ne yapmalıyımyardımlarınızı bekliyorum:o
gokmenkaya ELLERİNE SAĞLIK GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ. TEK PROBLEM TEZAHÜRATLARIN SESLERİ ÇOK KISIK. BİR ÇÖZÜMÜ VARMI ACABA...
Tolgyi Arkadaşlar link ölmüş :( :mad: malesef yeninden uploadlarısanız sevinirwim :rolleyes: :) http://www.facebook.com/AhmetcanXP feysime link gönderirseniz sevinirim :rolleyes: :)