Orjinal Mesajı Yazan: bekmez
1.si yaa bu impirt mi ne nasıl yapılıo ben pes 6 için kanal logoları indirdim impirt mi ne et dio nasıl yapcam hiçbi yerde bulamadım
2.si bende tek kol var bu yuzden bi kişi klawyden oynasa bi kişi koldan olur mu?
3.si tr spiker indirdim ama bu kez de tr yama çalışmadı 2si birden çalışmaz mı?
4. tr takımları neden secemiyorum sadece tr milli takımı secebiliyorum
1- import DkZ Studio programıyla yapılır
2- olur. oyunun yüklendiği yerdeki settingsten ayarlayabilirsin. yalnız klavye 1 olmak zorunda.
3- ikisinin de çalışması lazım. yüklerken bir hata yapmış olabilirsin.
4- dediğini pek anlayamadım. Türkiye'den üç büyükler var Diğer Liglerde, onları seçebilirsin.