OziLy Arkadaşlar mert arkadaşımızdan bir menü aldım onu oyuna nasıl eklerim. :confused: İlgililere teşekkürler
_M e E r t y z_ **İndirdiğin dosyaları dKz studio ile import et.Bnm konuma yazsan daha çok yardımcı olablrdim**
OziLy ben dkz ile hepsini importlıyorum,hatta resimli anlatımı uyguladım ama ana menü siyah çıkıyor sadece alttaki yazılar var.