maçı hiç bilmiyorum sadece ilgili yazıları okudum..90+7 de yemişler..öyle bi uzatma olur mu yaw!??
1-0 olsa süper olurdu ama 1-1 de iyi bi skor..tamam bu belli ama gaza gelmemek lazım..kendi sahanda 0-0 yarıyo buna göre oynamak lazım,gidip 2-2 kalırsanız hiç hoş olmaz..inşallah bu sene 2 takımımızla katılırız..