Elik FIFA 08'in PS2 versiyonu için 5 yeni ekran görüntüsü yayınlandı. Görüntülerde en çok göze batan şeyler oyuncu modellemeleri desek yanlış olmaz sanırım. Galeri: http://soccercenter.net/galeri/4295/FIFA-08-PS2-Ekran-Goruntuleri
wellplayer o kadar fanatikler var ki bu resimlere mükemmel diyebiliyorlar gözleri kapalı bakıyorlar fifa07 den hiçbir farkı olmadıgını göremiyorlar
savoy çok az bir değişim görebliyorum ben bu resimlerin ayarlamasından olabilirmi bilmiyorum bu akşam oynayınca göreblicem. şükür kavuştum fifa 2008 e :) umarım güzeldir :)
savoy dün akşam gördük formalar iyi kranponlar güzel dün akşam oynadığım kadarıyla gol atmakta baya zorlandım
ayhun arkadaşlar bn fifa 08 i ps2 de oynamak için aldım ancak oyun bnm hafıza kartını tanımıyo (yok dio) daha önce hiç bir oyunda bu sorunla karşılaşmamadım acba bu fifaya özgü bi sorun mu ? çözümü var mı? yardımcı olursanız sewinrm!
AbdulkadirAslan yaa arkadaşlar şu bir gerçekki ea bizimle dalga geçiyo yaa bence 07 bile daha guzel bee ea kendi kendini yiyip bitiriyoo adamlar piyasaya remen iki yamayla suruyolar yaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
AbdulkadirAslan pes artık futbolun kralı da pes de aşırı fazla sistem istiyo yaa oyunların duşuk sistemde ctadı çıkmıyoo!!!!!!!