:eek: :eek: cus yani bu kadarda olmaz:D fifa kupa yapamazken bunlar kutlama, imza, ozel roportaj yapmislar:D hatta disaridaki adamlar bile gorunuyo yuh diyorum:D ciksin orginalini alacam bunun yemin:D:D insalla fifa da boyle guzel seyler ile beraber cikar yoksa hali duman.......