kArtAL EmRe **arkadaslar ufak bi sorunum var maca giriyorum.. oyuncuları,kadroları,seyircileri vs. gostermeden direk santradan maca giriyor. neden acaba..yardım ederseniz sevinirim.;) **
kArtAL EmRe Orjinal Mesajı Yazan: ahmet__can oyun demo kardeşim anlamadım kardesim ne demek istedin :S
emonettea arkadaşım o olay bendede olmuştu.Direk fifayı kaldırdım kurdum.Not:başka çaresini arıyorsan yok.