İlk yazım olmakla beraber bir değerlendirme yapıyım dedim .Herkese selam.
Hepmiz yamalarda ilk aradığımız şey elbette hatasız olması.Zaten yamayı yapan arkadaşlarda kusursuz birşey yapmak istiyorlar bizler için .Ufak tefek hatalar oluyor bu yamalarda elbette.Hepimizin korktuğu büyük hata Kariyer modda oynarken oyunumuzu kaydetmemişsek hele .. Oyundan attığı zaman kahroluyoruz.
Bu yamada dikkatimi çeken herşey mükemmeel Faceler sahalar çimler Formalar Extara Patchler . Çok az sayıda hata var bu hataları . Nacizhane yorumlarsam .
1. Sanırım facelerde bazı oyuncuların kafaları acayip bi renkte Olmuş.Trabzonsporda özellikle bunlar var..
2. Oyundan atma hatası oluyor özellikle Galatasaray Fenerbahçe Maçında bunu Yaşaadım Oynadıktan Sonra..
Bunlardan Başka Hata göremedim
Sizlere tavsiyelerimde Çok kısa..
1. Mutlaka Her oyunu her maçtan sonra kaydedin Görsel Maçlarda Olsun yazı Tabanlı Maçlarda veya kısa Sonuçlarda..
Değelendirmem şimdilik bu .Okuyan Herkese Teşekkürler.
Ayrıca Yama Yapımında Emeği Geçen Herkese Sonsuz Teşekkür Ediyorum.Harika Bir Çalışma.