jjokocha **slm arkadaşlar bir fifacı olarak biraz pes e takılmaya karar verdim ama 2 sorum var bu pes te tuş fonksiyonlarını nasıl değiştirebilirim yani aynı fifadaki gibi yapmak istiyorum,2.sorum ise pes te görüntü çözünürlük ayarları oyun içinde tam olarak nerden ayarlanıyo..cevaplarnızı bekliyorum şimdiden teşekkürler..**
irreplaceable Tuş kombinasyonunu PES 6 klasöründeki settingsten değiştirebilirsin. Çözünürlük ayarlarını da aynı yerden değiştirebilirsin ;)
Venom Tuş kombinasyonunda sadece oyuncu değiştirme konusunda sıkıntı çekeceksin. Yani savunmadayken Fifa'da S ile oyuncu değiştirirken, PES'te Q ile değiştirmen gerekecek. Arkadaşın belirttiği gibi oyunu kurduğun klasördeki Settings'ten değiştirebilirsin.
batuhanyeg Orjinal Mesajı Yazan: maNga-Ra pesi beğenmeyip fifayı beğenen ölsün :D :D ölmesin ama beter olsun :D