çok sağol yakup kardeş...Yalnız ben sorunu kısmen çözdüm,,Pes Fan Editör 6,0,3ü kurdum,,option file ile değişiklikler yaptım,,düşen takımların isim,logo ve formalarını değiştirdim,,yeni oyuncuları da ekledim,,,epey uğraştım ama kendimi tatmin edecek kadar oldu...Moderatör arkadaşlar isterlerse konuyu kaldırabilirler,,teşekkürler....