arkadaslar ben fifa 2007 yi kurdum 4cd li olani ama oyun aciyorum cok yavas menuye girince bekliyo oyun caa degistirince bekliyo sonra geliyo pc iyi ama niye boyle yapiyo kesin var bi ayarlari bilgisayarla ilgili bilen varsa kutfen soylesin ben oyunu bundan oncede kurmustum gayet guzel calisiyodu lutfan bi yardimci olun