digimax Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs Bunlar Küçük Şeyler Bir Kaç Patchle Halledilebilir. volla bencede... önemli olan patchle yapılamyacak şeylerin düzelmesi.. mesela defans hatalrı master lig düzeni vb...
ronaldozkan_9 Tottenham a sempatim oldugu için iyi olmuş çelski lisanslı olucağına tottenham olsun :D