cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: bUrAk 1905 2007 deki gibi maçlar sabah oynanıyo inşallah gece maçları yine şampiyonlar ligiyle sınırlı kalmaz kardeş o olayı creation masterden halledebiliyon ben halletim her maç gece
quaresma17 bence fifa08 daha tam hazır değil bazı screenshotlara baktığımda ribery marsilyada daha bunlar hazırlancak... ha bide videonun bi yerinde roberto carlos dio dikkatinizi çekerim