himan arkadaşlar ben bilgisayara format attım fifayı yüklemek istedim ama 2.cd'de hata veriyor. Bana sadece data/audio klasörlerinden audio.big dosyası ile dat_eng.big dosyasını upload ederseniz memnun olurum şimdiden sağolun.
cangele9 kardeş bendede aynı olmuştu ama bi kaç kere baştan kurmaya çalıştım oldu ayrıca konun kilitlenebilir