2'de 2! Çok güzel olacak çok...
Bugün görev sizin yarın sıra bizde ve Erciyeste olacak!!
Alınacak 1 puana bile ihtiyacımız var...
Haydi Fenerbahçe,Haydi Beşiktaş!!
Haydi Erciyes,Haydi Galatasaray!!
Seneye 2 gitmeye devam etmek için CL'ye atın golleri toplayın puanları..