ankserum **arkadaşlar ben galatasarayla ilk sezonu bitirmek üzereyken 1 maç kala hata veriyo aynen şöle yazıyo: a seriouse error was encountered and the application wiil close .An error file has been generated in CLIENTXP/C:/Program files/Sports Interactive/Football Manager 2006** yaklaşık böle bişi yazıyo YARDIMMMMMMMM!!!!!!!!!
kurdt öncelikle başlığın hatalı başlığını deiştir Hatana Gelince **Bilgisayarım->C:\(Yerel Disk)->Documents and Settings -> Kullanıcı Adın(Bnm Batuhanry:)) ->Application Data -> Sports Interactive** İçindeki Dosyaları Silmeyi Dene
scout arkadasım benzer hatayı bende de veriyordu.birde şunu dene..kayıtlı oyunun varsa sil yada diğer kayıtlı oyuna devam et..ben oyundan cıkarken her zaman tek kayıt bırakıyorum bende bir daha öyle sorun yasanmadı
dorukhan41 yaw birisi bana cd nin içindeki ind-fm2006.mdf dosyasını atabilirmi msn adresim totti_26_doruk@hotmail.com
zbpyscho kardeş ne yap bilion mu son maç ya ona devam et deme tatile git oyunda 2-3 gün sonra tatilden dön sorun kalmaz
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: zbpyscho kardeş ne yap bilion mu son maç ya ona devam et deme tatile git oyunda 2-3 gün sonra tatilden dön sorun kalmaz tatile gitsenn sorun çözülebilir:D