Orjinal Mesajı Yazan: bebcin
tam olarak şöyle bir durum var. kleberson 2.6 usd civarındaydı.. yani değeri düşmüş.. juventusla anlaşıyor..(kereta benden habersiz iş çevirmiş) neyse juveye gidiyor bi bakıyorum değeri 4.9 usd civarı...
mesela ali tandoğanı satıyorum.. değeri 0,100 usd ye düşmüş.. alıyor denizli spor bakıyorum değeri 0,170 usd olmuş. bunun gibi..
9.000 usd ye futbolcu alıyorsun 1 sezon sonra değeri 5.500 e düşüyor.. sonra futbolcu başka bir kulube gidiyor yine orjinal fiyatına yani 9000 usd ye çıkıyor..
aldığın yaşlı oyuncuların değerinin artmasını bekleme.
değerin artması için yaşlı olmaması lazım.
eğer yaşlıysa, değeri artmaz.
eğer normal veya biraz genç bir yaştaysa, değerinin artması için oynaması lazım.
eğer çok gençse oynatmasan da değeri artar.