YuRY http://www.youtube.com/v/rrdtXxzhBWA>http://www.youtube.com/v/rrdtXxzhBWA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> arkadaki yakıyo :D
Tearaway bunu 2 japon kardeşimiz sanırım internet kafe gibi biyerlerde yapıolardı baya vardı bunlarda onlardan özenmiş galiba :)
bandobras http://www.youtube.com/v/Xkmher1xbE8>http://www.youtube.com/v/Xkmher1xbE8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Buda türkish:D
Kerem Barbie Girl Zamanın Çok Ünlü bir şarkısıydı biz bile yapmıştık bunun için bir media :D ama şunu sölemek gerekirse o kızın sesi hep çok hoşuma gider :)