FifaMen haklı inşallah şöle lapa lapa kar yağarda bizde maç keyfi yaparız fifa2000 de oynamıştım en son müthiş hafa insanın oynayası geliyor Hava Durumunda Bir Gelişme Var Mı Fifa 08'de PC ve PS2'de KAR YAĞIŞInı ekledik. Maç sırasında birden bire çok şiddetli bir kar yağışı başlayabilecek ve lapa lapa yağacak. Ayrıca soğuk havalarda stada bir buz kesme efektide ekledik. Bu gerçekcilik açısından çok iyi duracak. http://soccercenter.net/forum/konu/88940/Bos-Durmuyorum-Yoneticilerin-Agzindan-Yepyeni-Bilgiler-12.8.2007- Soruna cevap;)
GkHnZn Fifamen arkadaşım; Gerçekten çok güzel bilgiler.Yazını okuyan herkes oyunu büyük bir heyecanla bekliyor olacaktır.(örn:ben :D )Çok sağol arkadaşım emeğine sağlık...
Kerem Beyler GameTesters Olmanın Haz verici olması güzel bir şey :) Seneye inşallah Gametesters olucam Burak Abim Yardımcı Olursa vede FifaMen Çok Sağol Dostum Bu Bilgilerle Bizi Aydınlattın ve Bir çok kişiye Orjinal alması için teşvik ve büyük bir heves kattın Tebrik Ediyorum ;)
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Kerem Beyler GameTesters Olmanın Haz verici olması güzel bir şey :) Seneye inşallah Gametesters olucam Burak Abim Yardımcı Olursa vede FifaMen Çok Sağol Dostum Bu Bilgilerle Bizi Aydınlattın ve Bir çok kişiye Orjinal alması için teşvik ve büyük bir heves kattın Tebrik Ediyorum ;) Rica ederim:)
Lvnt_Asn Futbolcu olcam hayalihdi oyunda futbolcu olmak bende orj alıcam inş.......bilgiler süper sağol paylasım için
alaattin47 Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Hossack: Be a Pro modunda kaleciyi kontrol edemiyorsunuz. Ancak diğer tüm modlarda kalecinin kontrolü için oyuncuya büyük bir yetki verdik. Bu yetkiyi kontrol edebilmek için sadece R3'e basmanız yeterli,ve tamam artık kaleciyi kontrol ediyorsunuz.Bu,sizin kalecinizi kornerlerde,frikiklerde ve maç içinde avantajlı duruma getirir çünkü istediğiniz gibi hareket ettirebilirsiniz. Kaleci modundan çıkmak içinde yine R3'e basmanız yeterli.Oyunu tamamen gerçekciliğe bağlamak için çok çalıştık. Örneğin son dakikalarda gole ihtiyacınız var ve korner kullanıyorsunuz,kalecinizi ileri çıkartıp gol attırabilirsiniz. Bu tamamen müthiş bir deneyim olacak ve çok seveceksiniz. işte bunu sevdim
streetfighter niye ya kaçaklarda bunlar olmıcakmı nedir bu orjinal iş :D tmm orjinal alalım orası ayrı kesinlikle ama nedir bu sitem ?
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: streetfighter niye ya kaçaklarda bunlar olmıcakmı nedir bu orjinal iş :D tmm orjinal alalım orası ayrı kesinlikle ama nedir bu sitem ? Orjinal alip EA'a destek olmazsan bu is nasil olacak?
10UR Orjinal Mesajı Yazan: streetfighter niye ya kaçaklarda bunlar olmıcakmı nedir bu orjinal iş :D tmm orjinal alalım orası ayrı kesinlikle ama nedir bu sitem ? İnan bana, öyle bir gün gelecekki, gideceksin D&R'a orjinal oyunu parasını basıp alacaksın. İste, yada isteme...
quaresma17 süper olcakmış o zaman bende orjinal alcam sır saklarmısınız bilmiom alırsam ilk defa orjinal almış olcam helal olsun haber için.
nico_39_ BEKLİYORUMMMMM YETER YAAAAAA D&Rda kuyruk olurmu acaba:D:D:D:D:D:D:D:D futbolculuk hayallerim gerçekleşecek uykusuz geceler bekliyo bizi beylerrrrr orjinale destek hep beraber be a pro işte hayat bu olucak desenize....:D:D:D:D:D:DD:D:
saydam umarım cok pahali olmaz 07 yi 56 liraya almıstım ben umarım buda en fazla 60 70 olur oyun gercekten oldu sanirim ve insallah hayak kırıklıgı olmaz bizim icin
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: saydam umarım cok pahali olmaz 07 yi 56 liraya almıstım ben umarım buda en fazla 60 70 olur oyun gercekten oldu sanirim ve insallah hayak kırıklıgı olmaz bizim icin ilk cıktıgı ay bence en az 100 YTL olur diye düsünüyorum ama ben taksitle alıcam kredi kartıyla okadar bi anda weremem hele bi cıksın demosu 27 ağustosdamı cıkıyordu öyleyse 3 gün kaldı.